lördag 26 januari 2019

28-årslistan

Enda gången jag räknar efter hur gammal jag är, är när jag gör den här listan varje år. Så det är ju en fördel med listan, att jag någon gång om året vet hur gammal jag är.


Den nya muminmuggen med NinniTrogen sitt ursprung eller Mumin grön. Ninni och Mumin är
nya för i år men den sista har jag övervägt att köpa sen den kom ut, det har bara inte blivit av. 


Ringen Aether i storlek 19,5 från Caroline Hjerpe, för att matcha mina
Kimberly-örhängen från samma silversmed.

Ringen Petra i storlek 19,5, även denna från Caroline Hjerpe. 

Senta rödvinsglas från Iittala.


Lilla Berlin av Ellen Ekman, del 4 och del 5. Eller Lina Neidestams Zelda,  Zelda vs patriarkatet 
eller Zelda Allt är normalt.



Presentkort på massage! Eller bara massage, that's fine too,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar