onsdag 11 juli 2012

Grattis Mor

Min mor fyllde år i måndags. Vi gav henne en ram med 4 foton i, bland annat.
Det var dessa 4 foton här under.

De bägge översta fotona var ifrån farmors 90årsdag. Först ett släktfoto, sen ett familjefoto. Ganska charmiga, far har varit på mig om att vi måste ta ett nytt familjefoto, so here it is.
Sen var det ett foto på mor och far på en bänk, en "laddningsstation för ljushuvuden" i Umeå, från helgen då min syster och hennes man gifte sig. 
Och sist men inte minst, ett foto på far från när han, mor och några av deras vänner var i Giant's Causeway på Irland. De reste runt där i en minibuss och hade vrålkul på fel sida vägen.






3 kommentarer:

  1. Grattis till Anita! Hon gick ner i vigt? hoppas att hon är pig ändå. Vilka stora familj! Jag känner igen till nästan alla!! Hälsa alla från mig.

    SvaraRadera
  2. Ja, grattis till mor!
    Hon har gått ner massor i vikt, hon är både pigg och jätteglad.
    Familjen blir snart ännu större, min kusin Tobias (Gerds, fars syster, son), hans fru ska få barn nu i vinter! Så då får farmor Gertrud sitt 8e barnbarn.
    Hoppas allt är bra med dig!!

    SvaraRadera
  3. Åh Kei, så roligt att se att du är här och läser! Tack för grattishälsningen, och vet du att den dagen du skrev var Jörgens födelsedag!! Den 8/8! Han fyllde 64 år och ska bara jobba ett år till, sen blir han pensionär! Och ja, jag har bantat och tränat jättemycket det senaste halvåret och mår jättebra.
    Sofie och Nils har flyttat till Helsinborg, så nu är de nära oss. Härligt! Erik har tagit examen och fyllt 25 år i sommar. Mycket fester! Han ska börja jobba i Malmö på måndag som lantmätare.
    Kram från mor Anita

    SvaraRadera