onsdag 10 juli 2013

Bråvalla del 2 - Rammstein

Vad är väl en festival utan det där stora, galna bandet?
Och på Bråvalla innebar det Rammstein. Något annat än galna kan en väl inte beskriva bandet som?
Så därför förtjänar självklart Rammstein sitt egna inlägg.






Snyggast på scen var som vanligt killen vid keyborden, Flake. Han står där och dansar konserten igenom, och blir vid ett tillfälle "nerslagen" av sångaren. Glitteroverallen han var iförd var nog den snyggaste outfiten under hela festivalen.











Säga vad man vill om Rammsteins musik, men de gör varje låt till ett eget framträdande.
De är ena riktiga scenkonstnärer.





Med alla ljusen så ser det verkligen ut som att hela världen var kolsvart, men i själva verket så hade en inga problem alls med att se vart en satte fötterna.

För övrigt så är det mitt eget filmklipp jag lagt till. Det var tydligen omöjligt att lägga till ett filmklipp direkt i bloggen (fick bara upp ett felmeddelande) så jag fick lägga upp på YouTube först för att sedan lägga in det i bloggen. Imponerande bra kvalité på min lilla kamera dock, om jag får säga det själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar