tisdag 10 januari 2012

Tax back - krångel krångel

Suck, jaha. Har suttit i snart en timme (tror jag xD) och försökt räkna ut hur man skaffar sig sin skatt tillbaka. Efter lite hjälp från Anders från Svenska Kyrkan så kom vi fram till att det är ganska så svårt när man inte gör det när alla andra gör det. Alltså måste man fylla i en pappersform på över 130 sider och posta in. Kul.
Uppgiven är jag nu, så har bestämt mig för att använda mig av en tax agent istället, så de får gjort allt åt mig. Inte lika besvärligt hoppas jag...
Vi får se imorgon, ska klampa upp på deras kontor och se vad de är för typer.
Idag händer inte mycket, ska gå ner till mitt hostel igen och snacka med James för att se exakt när som är smartast att checka ut. Jag hoppas på torsdag eftermiddag, så jag slipper göra det imorgon. Dock så är ju utcheckningen egentligen klockan 10 så kan bli besvärligt om någon annan har lust att flytta in och jag är i vägen.
Men men, besvär är ju bara "kul".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar