tisdag 6 november 2012

En sensationell lördag

I lördags så var jag på Sensation White med mina vänner. Det var helt otroligt måste jag säga!

Hade bara min mobil med mig så fick inte direkt några bra bilder, men det var nog den absolut häftigaste ljusshowen jag någon sitt upplevt.

Dock fick jag sno ett par bilder från Google för att ha något att visa ^^


Ett gäng dansare dök upp med jämna mellanrum och slängdes runder uppe i vajrar. Vid ett tillfälle så var där två stycken som sprang i slow motion runt omring bollen i mitten. Det såg helt sjukt ut, och sån enorm styrka dem måste ha! Allt som höll dem uppe var ju 2 vajrar, och det ger ju inget stöd över huvud taget.


Dessutom så var det dessa 4 ansikten som flyttades fram och tillbaka i lokalen. Allt var bara så otroligt stort.

Och musiken var imponerande också, den lät ju mer eller mindre likadan hela kvällen (för någon som mig), men den blev ändå märkbart bättre allt eftersom kvällen led. Och allt eftersom de bytte ut DJerna.
Till och med jag insåg det.

Men man blev ju så fruktansvärt trött och hade de andra föreslagit att vi skulle gå hem vid 11-tiden så hade jag definitivt följt med. Men som det nu var så höll de andra ut ända tills klockan 3 då det hela slutade, så därför klarade även jag mig ända till dess. Otroligt vad man orkar när man bara vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar