torsdag 12 december 2013

I juletid

Jag har börjat slå in julklappar så smått, känner att jag har hyfsad kontroll på läget. Saknar några idéer än, men det löser sig alltid, på ett eller annat sätt.

Skolan är snart slut också, nästan. Vi har lite mer än en vecka kvar, och på den tiden ska jag göra ett ljudverk, bidra till grupparbetet som är någon sorts slutarbete för kurserna nu i höst. Att vi sedan har en tenta att göra så fort vi återvänder i januari är en smal sak sen, den har man ju hela lovet att förbereda sig inför. Jodå såatte..

Vad har jag mer att komma med? Pyssel i allmänhet antar jag,
Första bilden är på mjölkkartongskorgen jag gjorde på mina kusiners kurs i ämnet, den första jag gjort. Har sedan dess gjort ytterligare 5, och jag blir definitivt bättre på det.
Andra bilden föreställer kvällens julpyssel: en tändsticksask som passar säsongen. Det var riktigt roligt, få se om jag kan få tummen ur och åstadkomma något mer snart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar