torsdag 24 februari 2011

Monopoly money


Var på mors bank idag och hämtade ut australiensiska pengar. Visst ser de verkligen ut som monopolpengar? Och de är gjorda av plast. Så skulle man glömma några sedlar i en ficka och kör plagget i tvättmaskinen så spelar det ingen roll, för de klarar sig ändå. Tror jag. Känner iofs inte för att testa min hypotes just nu, men gör jag det så får ni nog se resultatet.

För övrigt har min dag varit lagom händelselös, även om den här vinden och kylan börjar gå mig på nerverna. Kanske för att jag om 2 dagar befinner mig i minst 20gradig värme, men jag vet inte. Bara en gissning.

Skönt dock att det bara är några få dagar kvar. För just nu gör jag inget annat än går och väntar, och det blir bara tråkigare och tråkigare.

Au Revoir*

1 kommentar:

  1. Så du ska till bomerangland du :o) Spännande!
    Du får hålla igång denna bloggen så att jag kan följa dig.
    Kram

    SvaraRadera