måndag 28 februari 2011

Trötthet

Trodde aldrig att jag skulle bli såhär trött av jetlagen. Men det är helt sjukt, klockan är ca halv9 på kvällen och det känns fortfarande som om jag inte sovit sedan i fredags. Det gick i och för sig bra idag, för även om jag gäspat en del (en hel del) så har jag ändå inte känt mig trött. Men nu tror jag att om jag lägger mig ner i min säng så kommer jag inom 5 sekunder sova som en klubbad oxe.
Ungarna är härliga verkligen, Jordan är lite upp och ner med humöret dock, ena stunden springer han omkring och vägrar lyssna och sen den andra sätter han sig bredvid mig med en bok som han vill visa upp.
Och Darcie är lite blyg fortfarande, vågar inte riktigt låta mig ta hand om henne, till exempel ville hon inte ta emot in flaska från mig idag, men när hon skrattar så har jag nog aldrig sett en sötare unge.
Vi badade i poolen idag igen (surprise surprise), Anna, Jordan, Darcie och jag, riktigt härligt måste jag säga.
Var för övrigt en underbar dag idag också, solsken och inte ett moln i sikte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar