tisdag 9 april 2013

Finbesök till Midsommar

Fick precis (alldeles nyss!) reda på att vår kära vän Kei från Okinawa, Japan kommer på besök i sommar, och stannar hos oss över just midsommar.
Kei, hennes man och deras vän åker till Sverige eftersom de tänker öppna en butik/café på Okinawa där de har tänkt sälja, bland annat, svenska prylar och mat. En väldigt god idé om du frågar mig.
Hur som, Kei frågade om jag inte har lust att skicka med dem lite av grejerna jag har gjort, och nog har jag det. Hade ju varit hur fräckt som helst att sälja mina grejer i en butik i Japan!
Just nu har jag dock inte så mycket färdigt, så behöver bestämma mig för exakt vad jag ska göra något något.
Vanliga påsar, påsar med applikationer, påsar med lappteknik, påsar med batik, påsar med broderier, påsar med fack för vinflaskor. Ja, jag är ganska bra på påsar, så någon sån kanske jag gör. Och sen så funkar ju alltid armband och kuddar också.
Men vad mer kan jag göra?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar