söndag 7 april 2013

Snipp snapp slut

Så var denna veckan slut. Äntligen. Men sen så början nästa vecka igen imorgon. Så tar det verkligen slut?
Nåväl, that's life.
Fin söndag för övrigt, sov länge och när jag till slut vaknade så åkte jag iväg med min kära far för att äta söndagslunch. Hamnade på golfklubben i Hässleholm och åt tills vi inte orkade mer. Farligt det där med buffé, men gott! Schnitzel med gräddsås, höll på att avlida verkligen, ville bara äta mer och mer och mer.
Till slut tog vi oss därifrån, och väl hemma så somnade jag. Igen. Det är sjukt vad man kan sova när man är sjuk! (Sjukt, sjukt, sjuk) Den här förkylningen tar verkligen musten ur mig, vidrigt.

 För övrigt så pysslade jag lite igår. Fick lite damp när jag kom hem med mitt nya te och insåg att det inte gick att få in minsta lilla grej i skåpet där vi har teer, så började städa där. Och då hittade jag min mors nåldyna/trådrulle-hållare, som vart så galet sliten att nålarna hängde i skumgummit. Inte så snyggt.
Så fick ett ryck, som jag funderat på tidigare också, och fixade till den lite.
Och voila, ny nåldyna med ett gammalt favorittyg.


Kunde varit lite noggrannare, och få det att se lite prydligare ut. Men det gör inte jättemycket tycker jag.
Vill göra en till, det här var roligt. Får ge mig på min egen, den är också lite sliten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar