fredag 14 juni 2013

Flyga till Kängruland?

I wish!
Nä, inget Kängruland den här gången. För nu är det dags för vilda mustanger och galna cowboys. Dock inte för mig utan för bästaste Loa. Och jag är så avis.

Men jag längtar tills jag får se bilderna i alla fall. För övrigt.. så händer det inte jättemycket just nu. Jobbat idag, och dagen innan det och imorgon, och på måndag and so on and so on. Snart är det dags för Bråvalla dock, ska bli väldigt roligt om än jobbigt. Men mest roligt förhoppningsvis. Och omväxling från jobbet.

Jag önskar att jag hade något nytt trix att visa upp, något fint pyssel, eller fult för den delen. Dock så går det inte så bra på den fronten, har inte ens gjort något armband på evigheter. Men jag är hoppfull, för eller senare skakar det loss. Är sugen att försöka sy en egen långklänning, får se om jag ger mig på det alls.

Hur som helst, drömmer mig tillbaka.

Surfers Paradise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar