onsdag 30 november 2011

Sea World

När vi befann oss i Surfers så bestämde vi oss för att köpa biljetter till Sea World och Wet'n'Wild, de två nöjesparkerna jag besökte medans jag bodde i Brisbane. Och här är (åter igen) några bilder. Lite overload nu känner jag, hur många bilder orkar en människa glo på på en gång? Aja, bara dessa också, jag lovar! De är från Sea World.

Lisa med filmkameran som inte lämnade hennes hand under större delen av resan.

Akvariet (eftersom vi inte sett tillräckligt med fiskar).

Fisk, fisk, fisk.

Konstig fisk.

Lisa som fisk. Eller nej förresten, som vanlig Lisa.

Lite trångt är där nere, på båda sidor om glaset.

Polarn!
Den som fattar räcker upp en hand.

3D-bio
Gratis kortversion av Happy Feet, som jag nu har lust att kolla på hela.

Pingvinhuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar