söndag 17 februari 2013

Hipp hurra!

För idag är det min födelsedag!

Sitter just nu på Loas soffa och försöker känna mig mänsklig igen. Måste säga att förutom Loas sabbade knä och vissa bakfyllor så vart det en väldigt lyckad gårdag.

Nå, vi fick till ett helt gäng bra citat igår och jag delade genast med mig av dem på facebook. Men de behöver förevigas på bloggen också känner jag, så here we go ^^

Dagens citat från igår!

"Jag har aldrig bitit Anna i armen"
"Jag är sådan som pillar på saker"
"Jag blev klädd i rosa men det är Annikas förtjänst att jag är smart."
"Hanna, känner du att du gör som du vill med kvinnligheten?"

Och sedan en favorit i repris:
"Stjäler ni tallrikarna?"

Det sista var det ingen av oss som sa, utan en väldigt lustig tjej som vi stötte på i Byron Bay. Men det är en riktig klassiker som därför dyker upp med jämna mellanrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar