torsdag 7 mars 2013

Torsdagsnytt

Jag är alldeles slut i rutan just nu, så tänkte slå igen och ta mig en dusch. Fast först tänkte jag visa vad jag jobbat på och vad min syster och svåger gav mig i födelsedagspresent.


Först så satte jag upp den fina Scratch Mapen på min dörr, och skrapade fram alla länder jag varit i. 


Insåg sedan lite deprimerat att det inte är så många. 
Förhoppningsvis så kommer jag kunna skrapa av ytterliggare något innan årets slut!


Slutligen så jobbade jag på mitt senaste projekt (och brottades med min kära Viking Lily). 
Det är då uppenbarligen en förre detta flanellskjorta som jag slaktat och byggt om en aning. Fast jag har inte riktigt löst mitt lilla problem med kragen, dels blev den lite sne och sen så vill jag inte sy rakt över den när jag sätter i fodret... Vi får se, jag ska klura på den liite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar