tisdag 28 maj 2013

En vecka har gått

Känner mig lite kass som varit helt tyst en hel vecka. Eller ja, helt tyst har jag självklart inte varit, sån är ju inte jag. Men Sheila is har varit tyst. Och det gillar vi ju inte!

Jag har inte så mycket att säga nu heller, har funderat på att skriva både det ena och det andra inlägget, men inte kommit mig för det. Men jag kan ju upplysa om några saker


  • Jag såg den senaste Die Hard-filmen (till slut) och tänkte skriva lite vad jag tyckte om den någon gång.. framöver ^^
  • Först kastade Siesta in handduken och nu senast idag så meddelade Peace & Love att även de konkar. Himla tråkigt då jag hade fått världens bästa funkisjobb och såg fram emot det något enormt! Så fick akutsöka till Bråvalla istället, förhoppningsvis kan man få tag i något kul funkjobb där istället. 
  • Och sen så har jag världens roligaste vecka framför mig. Har tre (3) deadlines inom loppet av en vecka. Så då kan man ju undra varför jag sitter här och klagar med magont istället för sätter mig och gör något åt det. Men som vanligt så är det ju mycket enklare att klaga och klaga för att i sista stund rycka tummen ur och kasta in något halvdant. 
Men det är helt enkelt dagens update.

Update:
Var tydligen 2 veckor sedan jag skrev sist, ännu värre xD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar