fredag 31 maj 2013

Insta-maj

Maj månad är nu över, så tänkte ta mig en titt via Instagram vad som hänt denna månaden.

Jag fick mitt resultat på högskoleprovet: 1,2.
Sen så har jag även åkt buss och ätit thaimat tydligen.

  

Lekte lite med godis medans jag skrev på en uppsats, anskaffade mig ett par nya Havaianas och grillade och spelade brännboll med några raringar ute i Sjörröd.

  

Tog även årets premierdopp, i Finjasjön.
Sedan såg vi Robin i Eurovision. Och så årets första syrener.

 

Sofia testade hur många kinapuffar hon kunde få in i munnen samtidigt. Sen såg vi på Hajen i skolan.
Sen åkte jag upp till Mjölby och överraskade Alex.

  

Var flytthjälp. Storhandlade på IKEA och åt lunch där. Och såg på medans Thindra ritade konstverk.

  

Tittade på en flash mob i skolan, fyndade en ring på Lindex och drack kärlekscola.


Gjorde hallonpannkaka, i brist i sylt och grädde. Blev helt okej om man hade ännu mer bär på efteråt.
Sen beundrade jag min mynta, som jag lyckats få att överleva (och ta sig!). Och så ritade jag en snigel-Sofia.


Tillbringade en natt med att skriva en hemtenta (jag vet, borde börjat tidigare men så funkar inte jag). Sedan gick jag och såg The Great Gatsby med Karin, Emelie och Sandra. Och så körde jag hem och tittade på solnedgången under tiden.

  

Under mitt hemtenta-skrivarnatt så spårade jag med jämna mellanrum och hamnade bland annat på siten Yearbook Yourself. Känner mig därför tvungen att dela med mig av en yearbook-bild från -54 föreställandes mig och mina kursare. Charmigt minst sagt!


Och det var maj månad på min instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar