söndag 18 november 2012

Helgen är slut, länge leve helgen!

Så är det söndag kväll igen.
Som alltid förvånas jag över hur snabbt jag faller in i en vardagslunk så fort jag börjar jobbar. Och sen även hur snabbt det går att ta sig igenom helgen. Lyckades hinna med en hel del dock. Igår åkte jag med mor, syster och raraste Lisa hela vägen upp till Ullared för att gå på GeKås. En sån ypperlig idé! Synd bara att större delen av Sverige hade fått samma idé.  Först var det kö in, och kön såg ut att vara en sådan som tar ca 2 timmar. Men efter mindre än en halvtimme så var vi innanför dörrarna och så var det med det. Desto längre tid tog det dock att ta sig ut därifrån, 50 minuter tror jag vi stod i kö efter att vi ställt oss i ledet till kassan. Och äntligen fick jag mitt efterlängtade TP!
Så lördag kväll spenderades med att spela först Trivial Pursuit och sen även Cluedo, som Lisa la sig till med. En bra kväll helt enkelt!

Idag har jag agerat modell för härligaste Loa, hon hade en skoluppgift som behövde fotograferas och det fick bli jag som ställdes framför kameran. Så ovanligt. Men som vanligt får ju även jag ut något av det hela, trevligt umgänge och fina bilder. Ni kan få se dem lite senare i veckan.

Och nu sitter jag och tänkte sy, men det var enklare att sätta sig och blogga. Men får väl skruva ur tummen nurå'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar