fredag 9 november 2012

TGIF

Tack gode gud att det är fredag!
Min kropp har fått sig en chock av att vrålstartas på detta sätt och den har ännu inte fattar att det kan vara bra att somna i en rimlig tid om man ska upp och jobba. Så därför går jag omkring och gäspar halva dagarna (hela dagarna) och längtar tills jag kommer hem och kan sätta mig i duschen och bara njuta av det varma vattnet och av att inte behöva stå upp en enda sekund till.
Dock har jag inte kommer så långt som till duschen än, datorn ropade på mig och så, tja.
Så var det kört.

Nu sitter jag och kollar igenom min blogglista, ser vilka nya inlägg jag missat och vilka som inte har uppdaterat än. Nog för att jag inte har direkt många läsare själv (seriöst, typ 20 sidvisningar/dag, max), men jag blir ändå peppad att skriva mer när jag ser att andra har gjort det. Och även av att se när andra bloggar inte blivit uppdaterade, får mig att känna mig lite duktig. Om jag nu faktiskt kan göra något mer än bara känna mig duktig så kanske något blir gjort här hemma också! Har ju en del påsar att sy, och som jag konstaterat tidigare så syr de ju tyvärr inte sig själva. Osis.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar