lördag 24 december 2011

God Jul världen!

Idag är det julafton! Så god jul alla, måste man ju säga.
Har inte många planer idag, blir ju varken julmiddag, släktbesök eller julklappsöppning (den sista är ju nästan värst ;)) så man får ju roa sig på egen hand. Vad jag tänkt göra är att gå och handla inför imorgon, eftersom allt tydligen ska vara stängt då. Till och med Coles, tydligen. Hemskt.
Men ja, därför är det det som gäller.
Och sedan efter det, så hade jag tänkt försöka få upp grejerna i Olivias och Kristinas lägenhet, eftersom det ändå är där jag ska spendera morgondagen (mest i poolen).
Och sen.. Så är det inget mer som gäller. Jobb jobb jobb, hela kvällen. Kul grejer!
Otroligt nog så har vi fått ett fantastiskt schema för nästa vecka, på måndag och tisdag börjar klockan 8. 8! Dagen efter årets största fest. Jag är i förtvivlan. Men har gjort mitt bästa för att lyckas byta shift med någon, både ringt och smsat så vi får se om någon vill byta... HOPPAS!

Men ja, något nytt har inte hänt annars.
Så God Jul alla, saknar er massor!

PS. Tydligen 24 grader idag, och soligt med lite moln. Hur ser Skåne ut Mor? ;)

2 kommentarer:

  1. 6-7 plusgrader!! Måste kanske klippa gräset till nyår! Vad är det för en jättefest du ska på i helgen? Eller menar du efter Nyårsafton...?

    SvaraRadera
  2. Låter jobbigt.
    Ingen jättefest, bara lång fest, vi började vid 3-4 vid poolen och sedan gick eftermiddagen. Lagom. Och det var idag, juldagen, eftersom allt var stängt.

    SvaraRadera