lördag 8 oktober 2011

Fräsh och grejer

Sitter på internetcafét (chock!), halvsprang hit från jobbet så är sådär lagom fräsh nu. Härliga grejer, fick ett meddelande på facebook av Loas kille att hon och Lisa ville skypa med mig idag, bara det att tiden för dem inte riktigt funkade för mig.. Men tänkte se om de kunde vid denna tiden istället, fast det verkar inte så. Osis.
Sitter och funderar lite. För jag vet att Loa gärna vill till Tazmanien och det vill ju jag med fast har inte råd med. Så tänkte lite att om de bägge åker ner dit först, ensamma, och sedan återvänder till Sydney igen, så kan jag få ytterliggare en vecka jobb kanske. Och det skadar inte. Men har de beslutat sig för att spola Taz helt och hållet så får det ju bli på ett annat vis. Sitter och är lite handikappad här damer, har ingen aning om vad som händer!
Mor och far, ni måste för övrigt ringa till mitt resebolag åt mig (är ni snälla) och höra om ombokning, för i vilket fall så måste det göras ganska så snart, oavsätt om jag åker hem 10 dec eller 17 jan. 1 dec funkar inte ^^
Nu ska jag gå och handla lite, tänkte göra nachos ikväll. Och är dunderhungrig så ska skynda mig hem. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar