onsdag 19 oktober 2011

Nya pins, igen

Har anskaffat mig en ny pin och även fått en av min kompis. Den ena är Hard Rocks version av Rosa bandet och har 2011 på sig och finns bara i limited edition. Och alla anställda uppmuntrades att köpa den, vilket jag ganska självklart gjorde (fast den är rosa), eftersom jag nu verkligen har fallit för det här med pins. Typiskt mig kanske.

Lite coolare än riktiga rosa bandet.


Den andra pinen fick jag av Aemu på jobbet, efter att jag beundrat den. Den är från Bali och jag sa att det är synd att jag inte kommer få tid att åka vare sig till Bali eller Fiji eller någon del av Asien innan jag åker hem. Och i slutet av shiftet så kom han och gav den till mig.
Väldigt snällt av honom tycker jag, och jag blev superglad. Har gått omkring och skrutit med den hela veckan, och mer än en på jobbet har blivit lite avis ;) Eller så har de bara ooat sig över den för att jag studsade framför dem.

1 kommentar:

  1. Vad gör du för att FÅ grejor av dina kompisar? Är bara gullig? Eller du kanske också ger bort nåt ibland! Den du fick var i alla fall riktigt tjusig och den andra, rosa bandet, ja kanske bättre än de band vi kan köpa här.

    SvaraRadera