onsdag 24 oktober 2012

Handarbets-Annika går bärsärkagång

Lite tokig kan jag verka, men har fått lite dille just nu så har dragit igång med ytterliggare ett projekt. Får se hur det går med det, men just nu har jag lust att visa upp vad jag gjort idag.

Låt mig börja här. 
Tygpåsar, tygpåsar, tygpåsar. 


Påsen som hänger i mitten är inte ny, den satt jag med dagarna innan jag åkte till Australien.
Men de bägge påsarna i guld gjorde jag idag, av en gardin som jag köpte på Pingstkyrkans second hand. Och jag vart väldigt nöjd med dem, om jag får säga det själv. Guld är en fin färg.


Och sen så bestämde jag mig även för att leta reda på min farmors gamla knyppeldyna på vinden.
Tänkte att den skulle vara bra till att förevisa alla mina armband. Som är mycket färre än jag trodde, bara ett 20-tal. Får väl ta och göra några fler.


Men de är ganska så fina ändå, blir alltid lika överraskad själv när jag tänker på hur enkla de är att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar