söndag 28 oktober 2012

Lucas is awesome

Jag var bara tvungen att göra ett inlägg om detta, mest för att själv alltid komma ihåg det.

Lucas, kära Lucas som jag jobbade med på Hard Rock är även skådis. Och för några veckor sedan så var han med i Australiens största tv-serie, Home and Away. Det påminner lite Skilda Världar och i likhet med Rederiet så har det gått i all evighet. Med skillnaden att Rederiet la ner efter vadå, 10 år? Medans Home and Away är inne på sitt 24, tror jag. And still going strong, imponerande faktiskt.

Hur som helst, här är länkarna till först klippet från Home and Away, och sen ett klipp som tydligen Lucas själv har klippt ihop, från en massa olika jobb han har gjort. Det är lite kul, för han spelar tydligen ofta tuffing och badboy, medans han egentligen är den absolut snällaste, roligaste och omtänksammaste människa man kan tänka sig. Och han har för övrigt inte riktigt en sådan utpräglad australiensisk dialekt. Men på Home and Away pratar man så, för det är så Oz det kan bli ^^


http://www.youtube.com/watch?v=sqf5xrqZmC4&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=BaYqO-qEjSQ&feature=plcp



Lucas, Olle, Marcos och Lucas tjej Isabella, samtliga gamla jobbarkompisar, på mitt goinghome-party.


Fasen vad jag saknar Sydney idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar