tisdag 17 januari 2012

The End

Sådär, nu är det slut.
Sitter på vandrarhemmet och slår ihjäl lite tid innan det är dags att röra sig mot flygplatsen. För att sedan slå ihjäl tid där, tills jag kan klättra in i en plåtburk och teletransporteras hela vägen till Skandinavien.
Idag har jag varit och hälsat på familjen Lane, de hälsar och mår bra. Jordan är lika tokig och glad som vanligt, och lika Darcie.

Busbarn.

Little Brighton Beach (tror jag xD)

Darcie

Jordan

Sen körde vi ytterliggare en lite runda, om St Kilda, vilket enligt Annie är den RIKTIGA delen av Melbourne.
Du har inte sett Melbourne tills du har sett St Kilda. Okej.
Och ja, det är väldigt fint i Melbourne, minst lika klibbigt när det är varmt som i Sydney dock. Och i Sydney finns en massa härliga människor. Så föredrar Sydney ändå. Fast skulle nog vilja upptäcka mer av Melbourne, nästa gång jag kommer till Australien ^^

Men det är nog allt jag har att komma med härifrån nu, sista gången jag skriver. Konstigt det där. Sista gången jag gjorde det där, såg det där, träffade han där. Men inget är för evigt, vill det sig så är jag tillbaka här innan jag hinner tänka ^^
Dags att åka hem till mor och far nu.


ps. 35 grader idag, urk! ds.

2 kommentarer:

  1. Åh, shit va det har gott snabbt!! Jag längtar så sjukt mycket nu tills jag får träffa dig och hela familjen!

    SvaraRadera
  2. Väldans skönt att vara hemma, bara syskonen som saknas ;) Kom hem snart du med systra mi!

    SvaraRadera