söndag 15 januari 2012

Skit samma, nu kör vi!

Fortfarande sjuk, men bestämde mig för att idag pallar jag fan inte bara ligga och glo!!! Ska börja med att gå till en affär (Dangerfield) där jag hittade en kofta (i Sydney iofs) jag faktiskt vill ha. Och eftersom min svarta kofta som jag har är ganska så utsliten så tänkte jag byta ut den.
Och sedan så måste jag ju faktiskt få en och annan bild på den här staden så här ska promeneras!
Här är sista bilden jag tog i Sydney plus första och enda bilden jag tagit av Melbourne än så länge.



En SUPERBRA bild på Rhys, när han hjälpte mig genom att bära en av mina väskor (den största) till stationen innan jag skulle på tåget till Melbourne.


Efter 11 timmar på ett rysligt bekvämt tåg (sittandes) så siktade man Melbourne i fjärran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar