fredag 13 januari 2012

Melbourne

Okej, nu sitter jag i Melbourne. Och det regnar. Har inte orkat byta till långbyxor så fryser lite om benen. Har inte fått checka in på vandrarhemmet än eftersom de inte har incheckning förrens klockan 2. Och jag kom hit runt 8 i morse (vet inte exakt när, mobilen var död och jag la mig att sova lite i deras TVsoffor). Det är en seg väntan kan jag berätta.
För övrigt så spökar mina halsmandlar lite igen, har gått och blivit förkyld så de bestämde sig för att en badbolls storlek passade sig. Är därför jävrigt tjock och öm i halsen.
Skickade ett mejl till familjen Lane igår och Pete svarade väldigt snabbt. Han sa att jag gärna får bo hos dem, men jag tycker inte det känns helt rätt. Men jag vill gärna hälsa på dem, förhoppningsvis har de tid med det. Ska ringa honom om en stund, när jag är klar med internet ^^

Nu har jag inte mycket mer att berätta, orkar inte lägga upp några bilder här också, de ligger på facebook alla de nyaste så.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar