lördag 17 september 2011

Ahopp, så gick det

Inge vidare. Gick det alltså. För mig att blogga ofta menar jag xD.
Denna veckan har varit lite kaos. I söndags fick jag tag i en ny lägenhet, i tisdags flyttade jag över mina grejer och i onsdags flyttade jag in mig. Onsdag och torsdag jobbade jag hela dagen, fredag sov jag och sedan träffade jag en kompis. Och idag har jag också jobbat, lite övertid till och med, dock bara en halvtimme.
Och nu sitter jag här på internetcafet och funderar på om sushi är en bra ide för middag. Tror det.
För övrigt så ska jag börja jobba i baren lite, som bar back bara dock. Kommer vara den som diskar glas, hämtar vad som behövs från kylrummet, skära frukt och sånt. Och så kommer jag vara i baren, närmare bartenderna... Så kanske jag lär mig tillräckligt för att kunna jobba som bartender på riktigt också, innan jag måste dra vidare.
Vi får se.
Nu är jag trött, ska röra på mig, tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar