lördag 24 september 2011

Sen kväll, tidig morgon

Håhå, idag är jag trött. Så trött att jag knappt orkar gå hem från internetcafet. Men nu har jag skypat färdigt med mor och far så kanske lyckas lyfta snart.

För övrigt är jag trött därför att jag kom hem halv3 igår efter jobbet. Och sedan lyckades jag ta mig ur sänger redan vid 10 i morse för att duscha och vakna. Eftersom jag började jobba klockan 1. Och nu är klockan 20 över 11 och jag tänkte handla lite innan jag gick hem med. Och Coles stänger 12 så får väl snabba på snart... Löser sig alltid. Och sedan jobbar jag igen klockan 1 imorgon också så behöver väl hem och få lite mer sömn.

Sitter just nu och lyssnar på Magnus Betner - Ingenting är heligt på YouTube. Nog för att han är grymt cynisk och lite tjatig ibland, men det är ganska kul ändå. Framförallt som jag inte lyssnat på honom på ett tag.
Han har en del bra poänger, även om det mesta är ganska självklart.
Bäst: "Det är sant, för det har stått i Expressen".



Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Btw, på fredag ska jag se David Batra! :D Låter som du jobbar mer nu(?) Härligt, hoppas du får in mer pengar. Puss

    SvaraRadera
  2. Skitunge, vill jag med!! Och ja, lite mer kanske, hoppas det fortsätter nästa vecka bara.. Puss

    SvaraRadera