onsdag 21 september 2011

Förresten

Kom på att jag hade en bunke bilder att lägga in...
DUKTIGT AV MIG VA?! (ja, jag börjar bli lite trött nu)


Middag med Amanda, vi lagade faktiskt mat!
Stort hurra.
(fast vinflaskan var inte vår, den satte vi bara dit för att få en snyggare bild)

Harbor Beach, tydligen ännu bättre än Manly som visst är ännu bättre än Bondi.
Det här med "bättre" är mest att där är färre strömmar och sånt. Och sedan om det är någons hemma-strand så är den ju självklart bäst av den anledningen med.

Från bassängen sett.

Nästa strand. Kommer inte ihåg vad den heter, men det var säkert något konstigt.

Lite lustigt är det här landet, först är där en fiin fin sandstrand. Och sedan en bunke klippor. Och sedan ännu mer sandstrand. Och efter det fler klippor. Sand. Klippor. Sand. Klippor. Snurrigt.
Bassängen lite ovanifrån. Himla fin dag, synd bara att det blåste så!

Och Harbor Beach från andra sidan.

Det här var alltså häromdagen, bestämde mig för att "åka till stranden". Jo, då har man ju lite att välja emellan. Men så har jag en kompis från jobbet som bor bredvid just den här stranden så det fick bli den. Fast något solande eller badande blev det tyvärr inte. Kanske nästa gång, om vinden är med en..

För övrigt måste jag nu delge er en bister sanning. Den kära kameran som Lovisa vännen så hjärtligt skänkte mig börjar nog ge med sig lite. Under mina försöka att få fram de här bilderna så dog kameran fler gånger än jag lyckades få foton. Så jag funderar starkt på att se mig om efter en billig kamera i en pantshop. Om det finns något att ha. Ska i alla fall kolla och se, skadar inte.

2 kommentarer:

  1. Åh så härligt det ser ut! Hoppas på bättre väder snart. Synd på kameran, men de här bilderna är i alla fall fiiiiina!
    Det där med vinflaskan... det råkade väl bara vara så att ni redan hade tömt er egen!!! Eller?
    Ser i alla fall toppenfint och gott ut.
    Kraaaaam Mor

    SvaraRadera
  2. Ganska så jävra härligt ja ;) Och ja, bilderna blir ju bra oftast om det är bra väder och man är utomhus och OM batterierna funkar xD
    Och näpp, inget vin konsumerades av oss denna kväll faktiskt!
    Och det var jättegott, vi fick till det bra där... :)
    KRAM!

    SvaraRadera