fredag 26 augusti 2011

Pins pins, mera pins

Skaffade mig 2 nya pins idag. Det kom nämnligen en sån därigare samlare till restaurangen och bytte med alla som ville byta med honom. Så jag bytte bort 2 av de jag köpt på jobbet, 2 som jag kan köpa igen för de är så vanliga ändå. De har massvis av de 2 pinsen så finns ingen risk att de tar slut.
Pinsen jag bytte till mig var en från Köpenhamn, med Öresundsbron porträtterad och en annan från Stockholm med svenska flaggan typ. Ville lägga upp bilder på dem med, men kände att nej, jag orkar inte gå först hem och hämta kameran och sedan tillbaka till internetcafét. Så får lägga upp ett par bilder imorgon istället, när jag har tagit något foto och har med mig det.

Just nu sitter och och trackar en kompis från jobbet för att han inte har någon flickvän, och lyssnar på musik på YouTube. Ska fortsätta med det ett litet tag till och sedan gå och handla lite kvällsmat. Och sedan gå hem. Borde göra det ganska snabbt om jag vill vara hemma innan 8, vilket jag vill för jag vill kunna duscha och vara uppe någon timme innan jag måste lägga mig. Får se hur det går.
Men nu kommer här en bra låt istället för någon pins-bild. Kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar