måndag 29 augusti 2011

Sliten.

Jag går och släpar på en jävra förkylning som vägrar ge sig. Det har jag gjort i ett antal månader, men den senaste veckan har den blivit värre. Och detta är grymt irriterande då jag ju känner mig sjukt sliten av att gå omkring och vara hängig hela tiden. Och så hostar jag. Och så känner jag mig trött.
Sov nog 7, nästan 8 timmar i natt (vilket är duktigt av mig) och ändå tog jag mig knappt ur sängen i morse (snoozade i en timme) och nu är klockan 20 över 5 på eftermiddagen och när jag lutar huvudet mot vägen bredvid mig så somnar jag nästan. Ska gå ner till Coles innan jag går hem från intrenetcafet och köpa en god frukost till imorgon, så kanske jag vaknar lättare då.

För övrigt så är jag irriterad på datorn jag använder, hade tänkt lägga upp en ny bild men dess USB-uttag på framsidan är trasigt. Så det går inte.
Bilden föreställer för övrigt ytterliggare en ny pin. Kan låta galet, men har ju inte köpt den utan bytt den mot en jag redan hade. Bob the pincollector var inne i restaurangen idag igen och jag kunde inte hejda mig. Där var en pin från Barcelona med katedralen på och jag tyckte den var fin redan när jag tittade på den första gången. Så jag bytte den mot ytterliggare en av mina Sydney-pins (som fortfarande finns kvar och går och köpa ny) så nu har jag fler europeiska pins än från Sydney. Dock vill jag ändå köpa på mig samma pins igen från Sydney, jag köpte ju dem från början för att jag gillade dem!
Får se när jag gör det ^^

Just nu sitter jag bara här och funderar på att gå och handla. Men det är bekvämare att sitta och lyssna på YouTube. Gäsp.

2 kommentarer:

  1. Stackars dig! SÅ känns det bättre nu? Förbaskade förkylning!!! Släng den i väggen!
    Trevligt att du beskriver bilden du inte kunde lägga in:) Man kan ju nästan se den, ha,ha!!
    Hoppas sommaren kommer och att förkylningen försvinner snart.
    Krya på dig och ha det bäst! Kraaaaaaaaam Mor

    SvaraRadera
  2. Känns väldigt mycket bättre ;) Allt man behöver, lite ojojoj och så mår man bra igen. Längtar till sommaren!!!

    SvaraRadera