lördag 8 december 2012

Allt eller inget

Vad på teater ikväll, med hela stora familjen faktiskt. Till och med far dök upp till slut, halvvägs in i första akten. Han hade totalt missat att även han skulle med, när "familjen ska gå på teater".
Föreställningen vi såg var "Allt eller inget" som de just nu kör på Hässleholms Kulturhus.



Och den var ju helt makalös. Det måste jag säga, att sällan har jag sett en så bra och rolig teaterföreställning. Nu går jag ju på teater typ en gång vartannat år, så har ju inte sett överdrivet många. Men detta är ju verkligen en riktigt bra show. Roliga skådisar, bra stämsång och så är det ju en väldigt bra historia.
Det är ju ursprungligen en film från -97, The Full Monty. Men jag tycker att denna föreställningen var minst lika bra som originalet.

Imorgon ska jag på julmarknad, tjohej.

Bild stulen från Hässleholms hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar