fredag 7 december 2012

Julkalender - Lucka 7

Och nu är det den 7:e december, och det betyder att vi öppnar lucka 7 av Emilys Julkalender.
En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut.
Jaa du, så många bilder där finns. Skulle kunna kasta upp varenda bild Loa någonsin tagit på mig, plus mer eller mindre varje bild från Australien.
Dock nöjer jag mig med en. Väldans måttligt av mig känner jag, har ju annars inte så svårt för att vara ego.


Det fick bli en bild som både är från Australien och som är tagen av Loa.
Den här bilden föreställer mig (do'h) framför Shelly Beach bortanför Manly i Sydney. Det var Lisa och Lovisa's första vecka i Australien, och jag hade visat dem vägen genom staden, på färjan, genom Manly och ner till stranden.
Det var underbart väder, 2 av mina mest saknade vänner var hos mig och jag var ledig från jobbet. Hade inte lyckats skaffa mig mycket till solbränna (lyckades faktiskt inte med det alls nästan), men jag var glad, solad och nöjd med livet.
Så det är kanske inte just hur jag ser ut som jag skulle vilja återuppleva för alltid, utan snarare hur jag kände mig i just det här ögonblicket.


Emilys Julkalender
1. En bild på dig som du själv tycker om. 
2. En bild på dig hemma.
3. En bild på din bästa vän. 
4. En bild på någon du beundrar. 
5. En bild på dig som togs i somras. 
6. En bild på någon du älskar. 
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut. 
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv. 
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet. 
10. En bild på ditt favoritdjur. 
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar. 
12. En bild på någon som du saknar. 
13. En bild på någon av dina favoritsaker. 
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs. 
15. En bild på ett utav dina favoritcitat. 
16. En bild på dig som barn. 
17. En bild på dig som tonåring. 
18. En bild på din familj. 
19. En bild på dig från idag. 
20. En bild på din önskelista i år. 
21. En bild på dig när du är ledsen. 
22. En bild på dig när du är glad.
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag. 
24. En bild från en tidigare julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar