tisdag 11 december 2012

Julkalender - Lucka 11

En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar är vad som gömmer sig bakom lucka 11 på Emilys Julkalender.

Detta är en sådan som får en att tänka efter. För det är inte alltid så lätt att föreställa sig vad man vill göra i framtiden.
Nu är det inte så att jag vill bli rockstjärna, som Mick Jagger och Keith Richards (fast det hade varit nog så coolt), men jag skulle hemskt gärna vilja jobba ihop med rockstjärnor som dem.
Den 3 augusti 2007 så var jag en av 56 821 personer som såg Rolling Stones på Ullevi och det jag kan minnas allra starkast var shit vilken jävra ork gubben Jagger har!
Och sedan faa-a-a-aaaan vilken show!


Sen läste jag eventproduktion på gymnasiet och jag började fundera lite mer. Men nu har jag i alla fall ett mål. Jag vill bli ljustekniker. Och sedan bli den ljusmästare, den dåren som hittar på precis allt som får dessa otroliga rockband att se så sjukt fantastiska ut.
Det är min plan just nu. Och det är ju en början.

Bilden är för övrigt stulen från Google.

Emilys Julkalender
1. En bild på dig som du själv tycker om. 
2. En bild på dig hemma.
3. En bild på din bästa vän. 
4. En bild på någon du beundrar. 
5. En bild på dig som togs i somras. 
6. En bild på någon du älskar. 
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut. 
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv. 
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet. 
10. En bild på ditt favoritdjur. 
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar. 
12. En bild på någon som du saknar. 
13. En bild på någon av dina favoritsaker. 
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs. 
15. En bild på ett utav dina favoritcitat. 
16. En bild på dig som barn. 
17. En bild på dig som tonåring. 
18. En bild på din familj. 
19. En bild på dig från idag. 
20. En bild på din önskelista i år. 
21. En bild på dig när du är ledsen. 
22. En bild på dig när du är glad.
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag. 
24. En bild från en tidigare julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar