torsdag 20 december 2012

Mer och mer och mer

Rotade igenom skåpet där vi har alla gamla fotoalbum och hittade precis det jag letade efter. Nämligen mina dagis-album! Fröknarna på mitt dagis var grymt ambitiösa och gjorde varje år ett sånt där album av papp men tygrygg. Om ni fattar vad jag menar. Hur som helst, dessa album är fulla av bland annat fotografier och rent otroliga teckningar. Det är ju inte klokt så begåvad jag var som 3åring.
Hur som helst, i dessa fina album så hittade jag nu då såklart en massa fina foton. Som jag genast scanade in dator (tacka gudarna för scanern!).
Och som jag nu genast känner mig manad att dela med er.


Här var det tydligen någon sorts indianfest på dagis, och hela familjen var inbjuden.
Älskar hur engagerad och glad min käre far ser ut just här.


Där fanns väldigt många lucia-bilder i albumenen, bland annat då denna på Lisa och mig. Vet inte exakt vad jag gjort för att få henne att se så ledsen ut. Kanske var jag för awesome.


Åter igen fest på dagis, denna gången maskerad. Jag var utklädd till något random japanskt tydligen, iförd en outfit vi fått i present från Kei, vår japanska utbytesstudent. Snyggt säger jag bara.
För övrigt så var Sanna uppenbarligen Pippi Långstrump, och Jessika ett troll.


Här har tydligen Alexandra och jag byggt oss en snögubbe. Duktigt eller nått.


Och sist och allra minst, en bild från gympasalen!
Jag trodde aldrig att jag skulle hitta en bild där jag ser mager ut, men verkar som att jag har det nu. Och  att jag även var iförd en sådan otroligt intressant klädsel, ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
Såg ut lite som en apa som rest sig upp. Som man dessutom krängt på magtröja och blöja.

1 kommentar:

  1. Ha,ha,ha.... Älskade unge! Du bjuder verkligen på dig själv!

    SvaraRadera