tisdag 11 december 2012

Sängen, åh sängen

Har jag någonsin berätta om min säng? Den här stora fina sängen som står på mitt rum?
Den är väldigt mjuk. Och stor. Och väääldigt bra att ha. Som när man som jag idag är sjuk. Eller ja, är inte så supersjuk längre, men den är fortfarande fin. Och fastän jag inte får ligga i den hela dagen imorgon så vet jag att den kommer stå där lika mjuk och fin och bra när jag kommer hem igen.
För katten verkar inte så intresserad av mig så. Jag tycker om sängen och den rivs inte. Så får duga.


För övrigt har jag en äcklig rethosta som hoppar på mig med jämna mellanrum, men har man bara möjlighet att hosta ur sig ordentligt och dricka lite vatten så. Då blir det ganska bra.

Och imorgon kommer högskolebeskedet. Det är lite läskigt. Hoppas det är något bra, hade varit skönt att veta om jag har något att göra i vår också. Om. Shit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar