måndag 17 december 2012

Julkalender - Lucka 17

En bild på dig som tonåring är dagens på Emilys Julkalender och det kan vi väl lösa. Eftersom vi alla såg precis lika supersnygga ut som tonåringar så kommer här en speciellt fin bild på mig.


Alltså. Först och främst så regnade det och vi satt i ett tält, så inte bästa oddsen för att få en fin bild ändå. Men sen så tror jag inte att jag hade gjort något med håret över huvud taget på typ en vecka.

Men nu ska vi inte klanka på hur jag ser ut på bilden, för ärligt talat, hur underbart är det inte att jag brydde mig så lite om hur jag såg ut? Fast det handlade kanske mer om att jag inte hade koll på hur jag såg ut än att jag inte brydde mig. 

Dessutom så måste jag säga att jag saknar den där frisyren lite, fruktansvärt bekväm. Men om jag kom till Lisa och sa till henne att jag ville klippa av mig håret igen så skulle hon antagligen slå mig i huvudet med en hårborste. 
Och när sedan Lovisa fick höra talas om det så hade hon väl slagit mig med sin kamera, om det inte riskerade att ta sönder den.

På tal om frisören, här kommer ytterligare en bild på mig, från lite innan jag blev tonåring i och för sig, men ändå. Den här är efter att jag varit hos frisören och hon gått loss med våffeltången. Intressant resultat. 


Sen hade jag inte riktigt lärt mig det där med hållning än. Fast det gjorde jag ju till slut så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar