lördag 15 december 2012

Julkalender - Lucka 15

Bakom lucka 15 på Emilys Julkalender så står det En bild på ett utav dina favoritcitat.
Det här var lite klurigt tycker jag. För jag är inte riktigt en sån som är bra på citat. Eller någon som uppskattar dem. Men här är ett som jag hittat som jag känner passar in ganska bra på mig.


Nu är ju detta inte något fotografi, men kändes töntigt att skriva ner det för hand någonstans bara för att fotografera det och sen lägga in det här. Paint for life säger jag bara.

Men till citatet då. Finns det något mer tillfredsställande än när man lyckas med något som inte borde lyckas? Något som alla säger är omöjligt men som du ändå lyckas göra? Eller när du övertygat dig själv om att något inte går. Och sen så får du det att funka ändå. 
Nu har jag inte direkt något exempel just nu. Men du vet nog vad jag menar.

Emilys Julkalender
1. En bild på dig som du själv tycker om. 

2. En bild på dig hemma.
3. En bild på din bästa vän. 
4. En bild på någon du beundrar. 
5. En bild på dig som togs i somras. 
6. En bild på någon du älskar. 
7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut. 
8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv. 
9. En bild på ditt rum eller din lägenhet. 
10. En bild på ditt favoritdjur. 
11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar. 
12. En bild på någon som du saknar. 
13. En bild på någon av dina favoritsaker. 
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs. 
15. En bild på ett utav dina favoritcitat. 
16. En bild på dig som barn. 
17. En bild på dig som tonåring. 
18. En bild på din familj. 
19. En bild på dig från idag. 
20. En bild på din önskelista i år. 
21. En bild på dig när du är ledsen. 
22. En bild på dig när du är glad.
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag. 
24. En bild från en tidigare julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar