fredag 21 december 2012

Julkalender - Lucka 21

En bild på dig när du är ledsen står det bakom lucka nummer 21 på Emilys Julkalender.
Nå, jag vet inte hur det är med er, men när jag är ledsen så har jag inte mycket lust att ta bilder på mig själv.


Det enda jag kunde rota fram är denna bilden på mig som dagisbarn, på lekplatsen i Tivoliparken i Kristianstad. Nu hade jag precis kommit tillbaka till parken från sjukhuset, efter att ha fått sy hakan med en 5-6 stygn efter en smidighetsövning på klätterställningen. Därav det bedårande plåstret över hela hakan.
Jag hade varit påväg ner för trappan till rutschkanan tydligen, baklänges. Så bestämde jag mig för att ta det sista steget i ett hopp. Bra idé Annika! 
Jag trillade framlänges och spräckte hakan mot ett av trappstegen. Och så var den dagen förstörd. Eller ja, man kunde sitta i vagnen och tycka synd om sig själv också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar