torsdag 20 december 2012

Julkalender - Lucka 20

Nu närmar vi oss de riktiga juldagarna, såhär 4 dagar innan jul. Och det är En bild på din önskelista som gömmer sig bakom lucka 20 på Emilys Julkalender.

Nu är jag ganska så kass på det här med önskelista. Satte mig ner för någon dag sedan för att skriva ner den men blev mest en massa praktiska saker och en hel del kluddande. Men sen kom jag på att jag kunde kolla på CoolStuff. Där hittar man alltid en hel del väldigt nödvändiga saker.

Men här är då vad jag kom fram till


Och här kommer några bilder på de där extraordinärt nödvändiga sakerna jag hittade på CoolStuff.


Bland annat hittade jag dessa otroligt fina ätpinnar, i form av lasersvärd från Star Wars.
Jättefina, blir sugen på sushi bara jag ser dem!



Nästa sak på önskelistan är denna karta, där man kan skrapa fram platserna på jorden där man har varit.   Jag tycker den är ganska rolig, dock kan det ju ta ett tag för en att skrapa hela. Men en kul grej alltså.


Sist men inte minst är den här hyllan. Nu är det inte så lätt att se vad som är hyllan, men det är faktiskt den nedersta boken. Man fäster den i väggen och den kan man lava ett par kilo böcker på den. Ganska så fräck illusion. Fast om man bara kan lösa upphängningen så skulle man ju kunna göra en sådan här hylla på egen hand, om man bara vågade ta i sönder en bok eller två. Fast man skulle antagligen inte ta den absolut mest ovanliga boken man hittade heller.

Men designen på denna boken är ju i och för sig ganska cool (stuff). Ceci n'est pas un livre betyder nämnligen Det här är inte en bok. Och S.E.L.F Shelf, det är ju namnet på varan också, SelfShelf. Någon hade väldigt roligt när hen satt och hittade på den här grejen.

Men ja, detta är då lite saker som skulle göra mig glad att hitta under julgranen den 24:e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar