söndag 17 april 2011

En lugn kväll

Ska ta det lugnt ikväll. Lär väl inte kunna sova jättemycket inatt heller men tänkte försöka lägga mig innan 12 så jag hinner sova fler timmar innan eventuella irländare kommer in igen och tänder lampor och stökar :P För antar att de inte tänker chilla.

De visar film på en av våningarna, min våning faktiskt, så tänkte väl gå och kolla på den. Och sen ska jag lyxa och köpa kebab. För orkar inte gå och handla mat för tillagning, alldeles för ansträngande när man är trött och har ont i fötter.

Så ner till kebabstället och tillbaka igen, det får räcka.

Nu, film.

2 kommentarer:

  1. Klokt att försöka sova innan störisarna kommer!
    Verkar vara ett fint vandrarhem du hamnat på. Lite dyrt kanske?!! Nåväl nu har du kollat läget lite och träffat en massa trevliga människor förstår jag och det behövde du. Hoppas du hittar nåt jobb så du kan öveleva där nere. Ha det bäst. Kram mor

    SvaraRadera
  2. Hej Annika!

    Tittar förbi din blogg lite då och då! Åhh vad avundsjuk jag blir på allt du hittar på!! Den där glassen på nöjesfältet såg ju inte liiite god ut!? Här har vi haft två fantastiska dagar (äntligen) med ca 15 grader i skuggan, så skönt. Kunde rida i bara t-shirt = LYX!

    Ha de bra, och ta de lugnt i storstaden!

    Anna G i Rimbo

    SvaraRadera