måndag 7 mars 2011

Brisbane på riktigt

Igår körde vi (med mig bakom ratten) in till Brisbane för att hälsa på Petes bror Chris och kolla på hans nya lägenhet. Annie hade även varit med i ett Fun Run, ett välgörenhetslopp typ, så hon var redan inne i stan. Glömde ta en bild från Chris' balkong dock, tyvärr, för utsikten var ganska makalös.
Men här är några bilder i alla fall.

Jordan fick låna kameran

En bild på mig

Lite av stadens siluett

En ovanlig byggnad.

En annan vinkel

Pete

Av någon anledning så är Darcie inte helt förtjust i killar, inte ens "Uncle Chris"

Men så somnade hon.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder sys :) Jag trodde familjen som du är hos bodde i Brisbane. Men dom bor i en förort till Brisbane eller? Jag har sportlov denna veckan, pluggar bara hemifrån och ska inte jobba heller :) Så vi kan prata på den tiden det passar dig. När är det nu? :) Miljoner kramar!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Mja, det är ju så, en förort ja :) Men det är bara 40 min, en timme in till stan, i bra trafik, så det är inte så farligt det. Och i helgen ska förhoppningsvis Annie och jag shoppa lite, jag behöver fler shorts, får se vart vi kör då.
    Skönt med lov, är det mycket plugg? Ja, vi får ju höras någon dag såklart, vi får se när :)
    KRAM!!

    SvaraRadera