fredag 11 mars 2011

Sliten

Idag känner jag mig sliten, min hals är svullen och jag är helt täppt i huvudet. Jag är dock inte så illa däran som Jordan, Annie och han var nämligen på sjukhuset inatt eftersom han hostade tills han kräkts. Han har problem med sina halsmandlar och ska operera ut dem snart nog, men eftersom han är så förkyld så blev allt bara värre. Så de fick ta en tripp till sjukhuset.
Men han mår mycket bättre nu, hjälpe väl lite att han fick stanna hemma från skolan idag också. Så har inte direkt varit en lugn dag, med både Darcie, Jordan och Annie hemma hela dagen. Fast imorgon är det lördag och då ska jag först vakna och skypa med Christian. Om han kommer ihåg. Och sen antingen sova lite till eller lata mig. Har inte bestämt mig vilket än. Men det reder jag nog ut ganska fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar