fredag 4 mars 2011

Fredag

Nu är kl 20 i 11 på kvällen och hela huset sover. Blev en SEN kväll ikväll eftersom Pete's bror Chris kom hit på middag. Vi skulle egentligen kört in till stan och ätit middag i hans nya lägenhet, men eftersom det regnat typ hela dagen så gjorde vi såhär istället.
Det är nästan löjligt så tidiga vanor jag fått av att komma hit ner och bo med dessa typerna! Jag menar, hur ofta tänkte jag en på att sova vid 20 i 11 hemma? Det var ju bara mitt på kvällen, när jag fortfarande kunde få för mig att köra hemifrån ibland.
Men nu sover barnen sen länge, Annie och Pete gick och la sig för ca en halvtimme sedan och Chris, Anna och jag la oss att sova nu för bara en liten stund sedan.
Vi kollade på The Social Network efter maten, men jag tror att bara jag och Pete höll oss vakna, och bara jag såg hela filmen till slut. Den var helt okej, inte alls vad jag trodde, men samtidigt, hur gör man en film om en hemsida egentligen? Klart att den inte skulle handla om själva Facebook bara. Justin Timberlake såg ut som när han var ung, med den där fula frisyren igen. Men ja, klart sevärd, åtminstone en gång.

Har inte gjort så mycket idag, som sagt har det regnat (även om det inte påverkat värmen direkt, fast det är inte riktigt lika kvavt längre), har mest suttit här hemma och inte gjort något alls. Var en vända till Victoria Point, där köpcentret och de närmsta affärerna är. Även biografen, McDonalds och andra snabbmatställen finns där.
Det var nog allt för idag. Är så trött just nu att jag faktiskt har huvudvärk. Det här är illa.
Ska nog sova nu.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar