lördag 26 mars 2011

Långväga gäster

Idag hade familjen Lane långväga gäster, nämligen från Christchurch. De har varit i Brisbane sedan lite efter jordbävningen, på grund av jordbävningen. Eftersom de bor så långt borta så träffar de inte varandra så ofta, men nu passade de på såklart.

Så fort de kom hit så hoppade två av deras tre barn i poolen tillsammans med Jordan, medans "vi vuxna" stannade på uteplatsen och övervakade det hela tillsammans med den yngsta. Darcie sov så hon kom inte fram förrens när vi skulle äta lunch, vilket hon brukar göra så fort någon nämner mat.

Lånade Annies kamera lite och försökte ta några bilder. Svårt att fånga ett ögonblick när det är barn det handlar om, och de hoppar omkring i en pool. Men men, fick en bra på Isabelle och en nästan bra på Amelie. Amelie var lite kinkig så därför ser hon inte så glad ut.


Livet måtte vara fruktansvärt när man är liten.

Hon skulle ta hål i öronen idag, så de var tvungna att åka.
Men hon var en raring tycker jag :)


På kvällen hände inte så mycket, fotboll på tv, dock australiensisk så fattade inte mycket. Gick därför och satte mig på mitt rum istället, och kollade på Band of Brothers.

Imorgon ska jag försöka hitta till Ikea, själv med en gps. Och jag älskar ju gps:er. Får ni ingen update så vet ni vad det beror på.

Örat blir väl bara bättre och bättre, gör dock fortfarande för ont för att det ska gå och sova på. Så får fortsätta vänta på det antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar